مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:152024-01-06اجتماعي

47 هزار و 500  البرزی برای دریافت کارت ملی هوشمند خود مراجعه نکرده اند!


مدیرکل ثبت احوال البرز با بیان اینکه 47 هزار و 500 کارت ملی هوشمند در دفاتر ثبت احوال رسوب کرده و صاحبان این کارت ها برای دریافت مراجعه نکرده اند؛ - 47 هزار و 500  البرزی برای دریافت کارت ملی هوشمند خود مراجعه نکرده اند! ایسنا/البرز مدیرکل ثبت احوال البرز با بیان اینکه 47 هزار و 500 کارت ملی هوشمند در دفاتر ثبت احوال رسوب کرده و صاحبان این کارت ها برای دریافت مراجعه نکرده اند؛ گفت: بخشی از این کارت ها به علت تغییر شماره تلفن همراه و بی اطلاعی متقاضی از آماده شدن کارت ملی در دفاتر ثبت احوال مانده است.

عباس فتح اللهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت اقلام هویتی و لزوم خودداری از قرار دادن آن در اختیار دیگران، گفت: اقلام هویتی مثل شناسنامه و کارت ملی مختص فرد بوده و بر همین اساس ثبت احوال تأکید موکد دارد که این اقلام هویتی به هیچ عنوان برای گرو گذاشتن و.

استفاده نشود چون امکان سوء استفاده وجود دارد.

فتح اللهی در ادامه به وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 92 درصد درخواست های کارت ملی هوشمند در البرز به سرانجام رسیده و کارت های ملی توزیع شده است.

هشت درصد باقیمانده هم یا به سن دریافت کارت ملی هوشمند نرسیده اند یا برخی واجدین دریافت کارت ملی هوشمند هنوز برای دریافت کارت خود مراجعه نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 هزار و 500  البرزی برای دریافت کارت ملی هوشمند خود مراجعه نکرده اند!

47 هزار و 500  البرزی برای دریافت کارت ملی هوشمند خود مراجعه نکرده اند!